TUI Group (www.tuigroup.com)

Maailma turismituru juhtpositsiooni hoidev ettevõtete kontsern. TUI Group moodustati Euroopa suurima turismiettevõtte, Saksa TUI AG ja briti TUI Travel PLC, ühinemisega. TUI Grupi peakontor asub Saksamaal, grupi aktsiad on noteeritud Londoni fondibörsil ja need kuuluvad FTSE 100 indeksi arvestusse. TUI Group teenindab aastas rohkem kui 200 miljonit klienti, pakkudes puhkusi 180 maailma riigis. TUI Groupi kuuluvad turismioperaatorid, üle 300 osakonna rohkem kui 30 maailma riigis, 6 lennufirmat, 14 kruiisilaeva jm. TUI-l on ainuüksi Euroopas rohkem kui 3000 müügikontorit. TUI Grupile kuulub Euroopa suurim tšarterlennukite park – üle 130 lennuki. Kontserni kuuluvad tuntud hotelliketid RIU, Club Magic Life, Sun topia, Iberotel, Robinson Club, Sol Y Mar Club, Coral Sea ja Jaz Resort. TUI Group on üks maailma kasumlikematest turismiettevõtetest ning paljukordne prestiižse rahvusvahelise auhinna World Travel Awards laureaat. 2013. aastal nomineeriti ettevõte maailma parima turismioperaatori ja tšarter-lennuettevõtte tiitlile. Grupi käive moodustas 2014.–2015. finantsaastal 20,1 ja tegevuskasum 1,069 miljardit eurot. Ettevõtte töötajate arv 100 riigis kokku on üle 67 000.

TT Baltics (TUI BALTICS) (www.tui.lv, www.tui.lt, www.tui.ee)

TUI Baltics alustas äritegevust Balti riikides (Leedus, Lätis ja Eestis), TUI kaubamärgi omanikuga TUI AG sõlmitud frantsiislepingu alusel, 27. septembril – rahvusvahelisel turismipäeval. Ettevõte peakontor asub Lätis, filiaalid asuvad Vilniuses ja Tallinnas. Esimesed lennud Balti riikidest väljuvad suvel 2019 aastal. TUI Balticsi peamised sihtkohad on Türgi, Kreeka, Hispaania, Küpros ja Bulgaaria. Meie kaubamärgid on TUI Magic Life, TUI Fun & Sun ja TUI Blue. TUI sisenemine Baltikumi piirkonda on osa meie järjepidevast arengust Kesk- ja Ida-Euroopas. Oleme Balti turismituru kiiret kasvu analüüsinud juba aastaid. Meie kaubamärk on Baltimaade turistide jaoks tuttav. Nad on harjunud võtma suurimatest Baltimaade turismibüroodest viimase hetke reise Lääne-Euroopasse või eksootilistesse kohtadesse. Seega siseneme Baltikumi piirkonda, kuna seal on olemas kasvav nõudlus kvaliteetsete reiside järele ning ootus saada laiast reisibüroode võrgustikust hea hinna ja kvaliteedi suhtega reise. Pärast Baltimaade turistide vajaduste hoolikat analüüsi oleme nende jaoks oma esimesse pakkumisse valinud Türgi, Küpros, Hispaania ja Bulgaaria. Isegi kõige kogenenuma turisti jaoks saab meie korraldatud reisi mugavus ja turvalisus olema üllatus. Samuti tutvustame mõningaid uusi sihtkohti eksootilistes riikides. Lähetame Balti riikidest umbes 50 000 turisti.

TUI põhikaubamärgid

TUI BLUE

Uus hotellikaubamärk TUI Blue on rahvusvahelise, kaasaegse, elustiili suunitlusega tarbija jaoks. Kaubamärgiga „Explore the more“ („Avasta rohkem“) ühendab TUI Blue parima osa individuaal- ja pakettreisidest. Piirkondliku arhitektuuri pärlid, tipptehnoloogiline disain ja valitud lähenemine sobivuse, söögi ja lõõgastumise jaoks. Hotellide kvaliteetseid pakkumisi täiendatakse ainulaadsete kohalike moodulitega, mis tagavad erilise puhkusekogemuse. See on esimene hotellikaubamärk, mille tegevuse eesmärk on elamus ja autentne puhkusekogemus piirkonnas.

TUI MAGIC LIFE

Kliendi puhkusekogemuse keskmes on hotell. Puhkajad tajuvad hotelli kõige olulisemana, mis määrab nende rahulolu kogu puhkuse ajaks. Seetõttu tugineb TUI oma arengu tegevuskavas neljale põhikaubamärgile ja kolmele rahvusvahelisele hotellikontseptsioonile, et rahuldada oma klientide vajadusi ja eelistusi. TUI hotellikaubamärgid kajastavad trende ja pakuvad ainulaadset puhkusekogemust, mis vastab kõige paremini iga puhkaja ootustele. See tagab külastaja rahulolu ja keskmisest suurema marginaali, mis viib TUI hotellide edasisele kasvule. Paljude inimeste jaoks on lõõgastav ja muretu puhkus ranna ääres parim puhkusekogemus. See on täpselt see, mida pakub TUI Magic Life, grupi kõik-ühes klubikaubamärk. Tänu oma erinevatele rahvusvahelistele spordi- ja meelelahutusprogrammidele tagab bränd suurepärase puhkuse, mis ei sisalda pere, üksikisikute, paaride ja rühmade lisakulu. Üritused kuuluvad paketi sisse. TUI Magic Life on pikaajalise traditsiooniga. Kaubamärk loodi 1990. aastal. Sel ajal oli mõte pakkuda „puhkust paradiisis“, mis sisaldas söögist ja joogist enamat, kõikehõlmavaid pakkumisi ning lugematuid muid spordi- ja meelelahutusteenuseid. Sellest ajast alates on see kontseptsioon olnud puhkajate hulgas väga populaarne. TUI Magic Life’i kasutatakse praegusel ajal aktiivselt Hispaanias, Kreekas, Türgis, Egiptuses ja Tuneesias. Kõikehõlmav kaubamärk on suunatud edasisele kasvule. Uus sihtkoht võib olla Itaalia, Portugal või Horvaatia, kuid uute klubide sooviloendis on ka kaugel asuvad sihtkohad, nagu Mehhiko ja Kariibi mere piirkond.

TUI FUN & SUN

Me uurime jätkuvalt oma külaliste vajadusi ning kaasaegseid maailma puhkuse ja külalislahkuse suundumusi. Seega ei saa te puhkuse ajal mitte üksnes šokolaadipäevitust, vaid ka eredate ja unustamatute elamuste varasalve!

Finantstagatised

TT Baltics SIA kindlustuspoliisi number on LV18-35-10000027-0, tagatise suurus: 2 000 000 EUR, AAS "BTA Baltic Insurance Company"

Ettevõtte rekvisiidid

SIA TT Baltics
Aadress Vienības t 109 - 311, Zemgales priekšpilsēta, Riia, LV-1058, Läti
Registrikood 40203149224
KMKR LV40203149224
Pank Norvik Banka
Konto nr LV71LATB0002210094068

TUI kaubamärgi väärtused

Me kasutame küpsiseid. Kasutades meie veebilehte, nõustute küpsiste kasutamise eeskirjadega: Cookie policy